Tüm Garanti İptal, İade ve Değişim Koşulları
triohome, koşulsuz müşteri memnuniyetini benimsemiş olduğundan aldığınız her ürün, triohome garantisi altındadır.
triohome, Tüketici Hakları Kanunu'na uymakla yükümlüdür ve bu yükümlülüğünü yerine getirmektedir.
Sevkiyat Koşulları
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa, kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Kullanılmış, tahrip edilmiş veya benzeri şekilde hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Değişim Koşulları
Müşteri, ürünü kendisine teslim edildiği andaki haliyle geri vermekle yükümlüdür. Eğer kullanım söz konusuysa, müşteri malın ticari değerindeki kaybı tazmin etmekle yükümlüdür.
14 gün içerisinde değiştirme hakkı: Değiştirmek istediğiniz ürünleri, faturasıyla birlikte fatura üzerindeki adrese göndererek değişim talep edebilirsiniz.
Orijinal ambalajı zarar görmüş, kullanılmış veya tahrip olmuş ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmemektedir.
Faturasız değişim kabul edilmemektedir.
Ürün İade Koşulları
14 gün içerisinde iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünleri, iade ve değişim formunu doldurarak, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ürünle birlikte iade edebilirsiniz.
İade koşulları: Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
Ürünlerin etiketleri ve logoları zarar görmemeli; ürüne ait tüm aksesuarlar (kablo, adaptör, koruma çantası vs.) ürünle birlikte iade edilmelidir.
Hijyen sebebiyle kulaklıkların iadesi kabul edilmemektedir.
Kulak İçi Kulaklık Kategorisindeki Ürünler
7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un ilgili maddeleri gereğince düzenlenmiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayan mallar için ambalajı açılmış ürünler, 14 günlük cayma hakkı kapsamına dahil edilmemektedir.
Cayma Hakkı Kapsamında İade Edilemeyecek Ürünler
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 15. maddesi uyarınca, cayma hakkı kullanılamayacak ürünler:
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olan mal ve hizmetler,
Tüketicinin istekleri doğrultusunda hazırlanan mallar,
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçen mallar,
Ambalajı açılmış, hijyen ve sağlık açısından iadesi uygun olmayan ürünler (kulaklık vb.),
Yazılım, DVD, VCD, CD ve bilgisayar sarf malzemeleri.
Bu ürünlerin iadesi, ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olması şartıyla kabul edilmektedir.
Yazılım ve programlar (ürünün arızalı çıkması dışında) kurulum yapıldıktan sonra iade alınmaz.
Faturasız iade kabul edilmemektedir.
İade Talebinde Ücret İadesi Prosedürü
İade etmek istediğiniz ürünler, triohome tarafından iade koşullarına uygun şekilde teslim alındığı tarihten itibaren 7 iş günü içinde, siparişi gerçekleştirdiğiniz ödeme kanalına (kredi kartı - havale) geri ödenecektir.
Ekstrenize yansımayan ücretler için triohome ile iletişime geçebilirsiniz.
İptal Koşulları
Sipariş verdikten sonra 4 saat içinde siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişinizin kargo süreci başlamışsa iptal işlemi gerçekleştirilemez. Siparişinizi teslim aldıktan sonra, iade ve değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.
Ürün iptal ve iade işlemleri hakkında detaylı bilgi almak için 0212 706 1052 numaralı triohome Müşteri Danışma Hattı'nı hafta içi her gün 09.00 - 18.00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Destek için, İletişim bölümünden ilgili departmanı seçerek mesaj yollayabilir veya 0212 706 1052 numaralı telefonumuzdan siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
Faturası olmayan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. İadelerinizi faturasıyla birlikte göndermeniz rica olunur.
Teslimat Adresimiz:
Hamidiye, Girne Cd. No:49, 34408 Kâğıthane/İstanbul
Telefon: 0212 706 1052