\n\n 1.<\/p>\n<\/td>\n | \n a) Üye Mü\u015fteri<\/p>\n \n- \n
Kimlik Bilgisi: Ad, soyad\u0131, do\u011fum tarihi, cinsiyet, T.C. kimlik numaras\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Lokasyon Bilgisi: Ya\u015fad\u0131\u011f\u0131 \u015fehir, ilçe (triohome.com.tr arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla yap\u0131lan al\u0131\u015fveri\u015fin teslimat adresi)<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130leti\u015fim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon<\/p>\n<\/li>\n - \n
Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri<\/p>\n<\/li>\n - \n
Mü\u015fteri\/Üye Bilgisi: Üyelik bilgisi, üyelik ID numaras\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Mü\u015fteri\/Üye \u0130\u015flem Bilgisi: Sat\u0131n al\u0131nan ürün\/ler, al\u0131\u015fveri\u015f tutar\u0131, al\u0131\u015fveri\u015f tarihi, ça\u011fr\u0131 merkezi görü\u015fme kay\u0131tlar\u0131, ticari ileti\u015fim izni, faydalan\u0131lan kampanyalar\/yar\u0131\u015fmalar, kullan\u0131lan kuponlar, sipari\u015fe ili\u015fkin bilgiler<\/p>\n<\/li>\n - \n
Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flem Güvenli\u011fi Bilgisi: \u015eifre, parola bilgileri<\/p>\n<\/li>\n - \n
Pazarlama Bilgisi: Çerez kay\u0131tlar\u0131, hedefleme bilgileri, al\u0131\u015fkanl\u0131k ve be\u011fenileri gösteren de\u011ferlendirmeler<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015fitsel Veri: Ça\u011fr\u0131 merkezi görü\u015fme kay\u0131tlar\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki \u0130\u015flem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin ba\u015flama ve biti\u015f zaman\u0131, yararlan\u0131lan hizmetin türü, aktar\u0131lan veri miktar\u0131, \u0130lgili Ki\u015fi’nin elektronik ortamda verdi\u011fi ticari elektronik ileti izni, onay verdi\u011fi üyelik sözle\u015fmesi, kurumsal üyelik sözle\u015fmesi, Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan sunulan hizmetlerden faydalan\u0131lmas\u0131n\u0131 sa\u011flayan sair hukuki metinler ve sözle\u015fmeler<\/p>\n<\/li>\n - \n
Pazarlama Bilgisi: \u0130lgili ki\u015finin verdi\u011fi ticari elektronik ileti iznine istinaden gönderilen pazarlama amaçl\u0131 sms, e-posta mesajlar\u0131 veya ça\u011fr\u0131 merkezi taraf\u0131ndan yap\u0131lan aramalar<\/p>\n<\/li>\n - \n
Talep\/\u015eikayet Yönetimi\/\u0130tibar Yönetimi Bilgisi: \u0130lgili ki\u015finin sat\u0131n alm\u0131\u015f oldu\u011fu ürün veya hizmete ili\u015fkin web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesaplar\u0131 veya ça\u011fr\u0131 merkezi üzerinden iletti\u011fi \u015fikayet ve\/veya talepler ile bu istemlerin de\u011ferlendirilmesi veya yönetimi sürecinde yap\u0131lan i\u015flemlere ili\u015fkin kay\u0131tlar<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n <\/p>\n b) Misafir Mü\u015fteri (üye olmadan siteden al\u0131\u015fveri\u015f yapan kullan\u0131c\u0131lar)<\/p>\n \n- \n
Kimlik Bilgisi: Ad, soyad\u0131, do\u011fum tarihi, cinsiyet, T.C. kimlik numaras\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Lokasyon Bilgisi: Ya\u015fad\u0131\u011f\u0131 \u015fehir, ilçe (triohome.com.tr arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla yap\u0131lan al\u0131\u015fveri\u015fin teslimat adresi)<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130leti\u015fim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon<\/p>\n<\/li>\n - \n
Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri<\/p>\n<\/li>\n - \n
Misafir Mü\u015fteri \u0130\u015flem Bilgisi: Sat\u0131n al\u0131nan ürün\/ler, al\u0131\u015fveri\u015f tutar\u0131, al\u0131\u015fveri\u015f tarihi, ça\u011fr\u0131 merkezi görü\u015fme kay\u0131tlar\u0131, ticari ileti\u015fim izni, faydalan\u0131lan kampanyalar, sipari\u015fe ili\u015fkin bilgiler<\/p>\n<\/li>\n - \n
Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flem Güvenli\u011fi Bilgisi: \u015eifre, parola bilgileri<\/p>\n<\/li>\n - \n
Pazarlama Bilgisi: Çerez kay\u0131tlar\u0131, hedefleme bilgileri, al\u0131\u015fkanl\u0131k ve be\u011fenileri gösteren de\u011ferlendirmeler<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015fitsel Veri: Ça\u011fr\u0131 merkezi görü\u015fme kay\u0131tlar\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki \u0130\u015flem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin ba\u015flama ve biti\u015f zaman\u0131, yararlan\u0131lan hizmetin türü, aktar\u0131lan veri miktar\u0131, \u0130lgili Ki\u015fi’nin elektronik ortamda verdi\u011fi ticari elektronik ileti izni, Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan sunulan hizmetlerden faydalan\u0131lmas\u0131n\u0131 sa\u011flayan sair hukuki metinler ve sözle\u015fmeler<\/p>\n<\/li>\n - \n
Pazarlama Bilgisi: \u0130lgili ki\u015finin verdi\u011fi ticari elektronik ileti iznine istinaden gönderilen pazarlama amaçl\u0131 sms, e-posta mesajlar\u0131 veya ça\u011fr\u0131 merkezi taraf\u0131ndan yap\u0131lan aramalar<\/p>\n<\/li>\n - \n
Talep\/\u015eikayet Yönetimi\/\u0130tibar Yönetimi Bilgisi: \u0130lgili ki\u015finin sat\u0131n alm\u0131\u015f oldu\u011fu ürün veya hizmete ili\u015fkin web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesaplar\u0131 veya ça\u011fr\u0131 merkezi üzerinden iletti\u011fi \u015fikayet ve\/veya talepler ile bu istemlerin de\u011ferlendirilmesi veya yönetimi sürecinde yap\u0131lan i\u015flemlere ili\u015fkin kay\u0131tlar<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 2.<\/p>\n<\/td>\n | \n Çevrimiçi Ziyaretçi<\/p>\n \n- \n
\u0130\u015flem Güvenli\u011fi Bilgisi: \u015eifre, cep telefonu, parola bilgileri<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki \u0130\u015flem Bilgisi\/Risk Yönetimi Bilgisi: IP adresi<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki \u0130\u015flem ve Uyum Bilgisi: Verilen hizmetin ba\u015flama ve biti\u015f zaman\u0131, yararlan\u0131lan hizmetin türü, aktar\u0131lan veri miktar\u0131.<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 3.<\/p>\n<\/td>\n | \n Sat\u0131n Al\u0131nan Ürünün Ad\u0131na Teslim Edilece\u011fi Ki\u015fi<\/p>\n \n- \n
Kimlik Bilgisi: Ad, soyad\u0131, do\u011fum tarihi, cinsiyet, T.C. kimlik numaras\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
Lokasyon Bilgisi: Ya\u015fad\u0131\u011f\u0131 \u015fehir, ilçe (triohome.com.tr arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla yap\u0131lan al\u0131\u015fveri\u015fin teslimat adresi)<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130leti\u015fim Bilgisi: cep telefonu, e-posta adresi, adres, posta kodu, sabit telefon<\/p>\n<\/li>\n - \n
Finansal Bilgi: Vergi dairesi, fatura bilgileri<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 4.<\/p>\n<\/td>\n | \n Sat\u0131c\u0131\/Tedarikçi\/Sat\u0131c\u0131 Aday\u0131\/Sat\u0131c\u0131 veya Tedarikçi Çal\u0131\u015fan\u0131 veya Yetkilisi<\/p>\n \n- \n
Kimlik Bilgisi: TC Kimlik No, Ad soyad\u0131<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130leti\u015fim Bilgisi: e-posta adresi, telefon, KEP adresi, adres, cep telefonu<\/p>\n<\/li>\n - \n
Finansal Bilgi: Hesap No, Vergi dairesi, Vergi Kimlik Numaras\u0131, vergi levhas\u0131, IBAN<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki \u0130\u015flem ve Uyum Bilgisi: \u0130mza sirküler, faaliyet belgesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Özel Nitelikli Ki\u015fisel Veri\/Hukuki \u0130\u015flem Bilgisi: \u0130mza<\/p>\n<\/li>\n - \n
Görsel Bilgi: Foto\u011fraf<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n d. Ki\u015fisel Verilerin Hangi \u0130\u015f Süreçlerinde ve Hangi Amaçlarla Kullan\u0131ld\u0131\u011f\u0131<\/h2>\n\n <\/colgroup>\n\n\n\n 1.<\/p>\n<\/td>\n | \n a) Üye Mü\u015fteri Ki\u015fisel Verileri<\/p>\n \n- \n
Üyelik i\u015flemlerinin gerçekle\u015ftirilmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015fletilen “triohome.com.tr” e-ticaret platformlar\u0131 (“platform”); üzerinden sunulan hizmetlerin iyile\u015ftirilmesi, yeni hizmetlerin geli\u015ftirilmesi ve bununla ilgili bilgilendirme yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Üye Mü\u015fteri ile kurulan Üyelik Sözle\u015fmesinin ifas\u0131 amac\u0131yla, ticari elektronik ileti onay\u0131 mevcut Üye Mü\u015fteriler aç\u0131s\u0131ndan; Üye Mü\u015fteri’nin tercih, be\u011feni ve ihtiyaçlar\u0131n\u0131n analiz edilmesi ve Üye Mü\u015fteri’ye özel tan\u0131t\u0131m, f\u0131rsat ve fayda sa\u011flanmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Üye Mü\u015fterinin aç\u0131k r\u0131zas\u0131 do\u011frultusunda yeniden pazarlama, hedefleme, profilleme ve analiz yap\u0131larak Üye Mü\u015fteri’nin tercih ve be\u011fenisi do\u011frultusunda uygulama, mal\/ürün ve hizmetlerin tan\u0131t\u0131m\u0131n\u0131n ve pazarlamas\u0131n\u0131n yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Üye Mü\u015fteri sorun ve \u015fikayetlerinin çözümlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Gerek platform gerek mobil uygulama üzerindeki Üye Mü\u015fteri deneyiminin iyile\u015ftirilmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Muhasebe ve sat\u0131n alma i\u015flemlerinin takibi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki süreçler ve mevzuata uyum,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130dari ve adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevapland\u0131r\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Bilgi ve i\u015flem güvenli\u011fi sa\u011flanmas\u0131 ve kötü amaçl\u0131 kullan\u0131m\u0131n önlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flenen verilerin güncel ve do\u011fru olmas\u0131n\u0131n sa\u011flanmas\u0131 amac\u0131yla gerekli düzenlemelerin yap\u0131lmas\u0131<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n <\/p>\n b) Misafir Mü\u015fteri (üye olmadan siteden al\u0131\u015fveri\u015f yapan kullan\u0131c\u0131lar) Ki\u015fisel Verileri<\/p>\n \n- \n
Platformlardan “misafir” s\u0131fat\u0131yla al\u0131\u015fveri\u015f yap\u0131labilmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Platformlar üzerinden sunulan hizmetlerin iyile\u015ftirilmesi, yeni hizmetlerin geli\u015ftirilmesi ve bununla ilgili bilgilendirme yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ticari elektronik ileti onay\u0131 mevcut Misafir Mü\u015fteriler aç\u0131s\u0131ndan; tercih, be\u011feni ve ihtiyaçlar\u0131n\u0131n analiz edilmesi ve Misafir Mü\u015fteri’ye özel tan\u0131t\u0131m, f\u0131rsat ve fayda sa\u011flanmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Misafir Mü\u015fteri’nin aç\u0131k r\u0131zas\u0131 do\u011frultusunda yeniden pazarlama, hedefleme, profilleme ve analiz yap\u0131larak Misafir Mü\u015fteri’nin tercih ve be\u011fenisi do\u011frultusunda uygulama, mal\/ürün ve hizmetlerin tan\u0131t\u0131m\u0131n\u0131n ve pazarlamas\u0131n\u0131n yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Misafir Mü\u015fteri sorun ve \u015fikayetlerinin çözümlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Gerek platform gerek mobil uygulama üzerindeki Misafir Mü\u015fteri deneyiminin iyile\u015ftirilmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Muhasebe ve sat\u0131n alma i\u015flemlerinin takibi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki süreçler ve mevzuata uyum,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130dari ve adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevapland\u0131r\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Bilgi ve i\u015flem güvenli\u011fi sa\u011flanmas\u0131 ve kötü amaçl\u0131 kullan\u0131m\u0131n önlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flenen verilerin güncel ve do\u011fru olmas\u0131n\u0131n sa\u011flanmas\u0131 amac\u0131yla gerekli düzenlemelerin yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 2.<\/p>\n<\/td>\n | \n Çevrimiçi Ziyaretçi Ki\u015fisel Verileri<\/p>\n \n- \n
5651 say\u0131l\u0131 Kanun kapsam\u0131nda çevrimiçi ziyaretçi verilerinin i\u015flenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki süreçler ve mevzuata uyum,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130dari ve adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevapland\u0131r\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Bilgi ve i\u015flem güvenli\u011fi sa\u011flanmas\u0131 ve kötü amaçl\u0131 kullan\u0131m\u0131n önlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 3.<\/p>\n<\/td>\n | \n Sat\u0131n Al\u0131nan Ürünün Ad\u0131na Teslim Edilece\u011fi Ki\u015fi Ki\u015fisel Verileri<\/p>\n \n- \n
Ürün teslim süreçlerinin yürütülmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Muhasebe ve sat\u0131n alma i\u015flemlerinin takibi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki süreçler ve mevzuata uyum,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130dari ve adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevapland\u0131r\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Bilgi ve i\u015flem güvenli\u011fi sa\u011flanmas\u0131 ve kötü amaçl\u0131 kullan\u0131m\u0131n önlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flenen verilerin güncel ve do\u011fru olmas\u0131n\u0131n sa\u011flanmas\u0131 amac\u0131yla gerekli düzenlemelerin yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n \n\n 4.<\/p>\n<\/td>\n | \n Sat\u0131c\u0131\/Tedarikçi\/Sat\u0131c\u0131 Aday\u0131\/Sat\u0131c\u0131 veya Tedarikçi Çal\u0131\u015fan\u0131 veya Yetkilisi Ki\u015fisel Verileri<\/p>\n \n- \n
Sözle\u015fme süreçlerinin yürütülmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Muhasebe ve sat\u0131n alma i\u015flemlerinin takibi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki süreçler ve mevzuata uyum,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130dari ve adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevapland\u0131r\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Bilgi ve i\u015flem güvenli\u011fi sa\u011flanmas\u0131 ve kötü amaçl\u0131 kullan\u0131m\u0131n önlenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flenen verilerin güncel ve do\u011fru olmas\u0131n\u0131n sa\u011flanmas\u0131 amac\u0131yla gerekli düzenlemelerin yap\u0131lmas\u0131,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n e. Ki\u015fisel Verilerin Güvenli\u011fini Sa\u011flamak Amac\u0131yla Al\u0131nan Teknik ve \u0130dari Tedbirler<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., ki\u015fisel verilerinizin gizlili\u011fi, bütünlü\u011fü ve güvenli\u011finin sa\u011flanmas\u0131 için gerekli teknik ve idari her türlü tedbiri almay\u0131 ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., ki\u015fisel verilere yetkisiz eri\u015fimi, hatal\u0131 kullan\u0131m\u0131, ki\u015fisel verilerin hukuka ayk\u0131r\u0131 olarak i\u015flenmesini, if\u015fa edilmesini, de\u011fi\u015ftirilmesini veya imha edilmesini engellemek için gerekli önlemleri almaktad\u0131r. Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. ki\u015fisel verileri i\u015flerken güvenlik duvarlar\u0131 ve Güvenli Soket Katman\u0131 (SSL) \u015fifrelemesi gibi genel kabul görmü\u015f güvenlik teknolojisi standartlar\u0131n\u0131 kullanmaktad\u0131r. Buna ek olarak, web sitesi, mobil uygulama ve mobil sitesi arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e.’e ki\u015fisel verilerinizi gönderirken, bu veriler SSL kullan\u0131larak aktar\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. i\u015fledi\u011fi ki\u015fisel verilere hukuka ayk\u0131r\u0131 eri\u015fimin engellenmesi, bu verilerin hukuka ayk\u0131r\u0131 i\u015flenmesinin önlenmesi ve ki\u015fisel verilerin muhafazas\u0131n\u0131n sa\u011flanmas\u0131na ili\u015fkin olarak:<\/p>\n \n- \n
Ki\u015fisel verilerin al\u0131nd\u0131\u011f\u0131 web sitesi veya mobil uygulamadaki tüm alanlar SSL ile korur,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Web sitesi veya mobil uygulamadan toplanan ki\u015fisel verilerin hukuka ayk\u0131r\u0131 olarak i\u015flenmemesi için, çal\u0131\u015fanlar\u0131na yönelik eri\u015fim yetki ve kontrol matrisleri olu\u015fturur ve uygulamaya al\u0131r,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ki\u015fisel verilere hukuka ayk\u0131r\u0131 olarak eri\u015filmemesini sa\u011flamak üzere; periyodik olarak s\u0131zma testleri yapt\u0131r\u0131r, sistemin yetkisiz eri\u015fimlere dayan\u0131kl\u0131l\u0131\u011f\u0131n\u0131 test eder,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Birincil i\u015fleme amac\u0131 d\u0131\u015f\u0131nda kalan tüm ikincil veri i\u015flemeler bak\u0131m\u0131ndan, Pseudonymization (takma adl\u0131 veri) yöntemini kullan\u0131r. Pseudonymous verinin ilgili ki\u015finin tespit edilmesini olanaks\u0131z k\u0131lmas\u0131n\u0131 sa\u011flamak amac\u0131yla da bu verinin yer ald\u0131\u011f\u0131 sistemlerde \u015fifreleme yöntemleri kullan\u0131r ve bu verilere daha s\u0131k\u0131 bir eri\u015fim yetki ve kontrol politikas\u0131 uygular,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ka\u011f\u0131t ortamdaki ki\u015fisel verilerin mutlaka kilitli dolaplarda muhafaza edilmesini ve sadece yetkili ki\u015filer taraf\u0131ndan eri\u015filmesini sa\u011flar.<\/p>\n<\/li>\n - \n
Hizmet al\u0131nan üçüncü taraflara ait çerezler arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla i\u015flenen ki\u015fisel veriler, üyelik sona erdi\u011fi takdirde üçüncü taraflara ait sistemlerden silinmektedir.<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e.’in gerekli bilgi güvenli\u011fi önlemlerini almas\u0131na kar\u015f\u0131n, Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015fletilen platformlara veya Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. sistemine yap\u0131lan sald\u0131r\u0131lar sonucunda ki\u015fisel verilerin zarar görmesi veya yetkisiz üçüncü ki\u015filerin eline geçmesi durumunda, Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. bu durumu derhal sizlere ve Ki\u015fisel Verileri Koruma Kurulu’na bildirir ve gerekli önlemleri al\u0131r.<\/p>\n f. Ki\u015fisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktar\u0131labilece\u011fi<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. ki\u015fisel verileri yaln\u0131zca i\u015fbu Gizlilik ve Ki\u015fisel Verilerin Korunmas\u0131 Politikas\u0131’nda belirtilen amaçlar do\u011frultusunda ve KVK Kanunu’nun 8. ve 9. maddelerine uygun olarak üçüncü ki\u015filere aktarmaktad\u0131r. Bu kapsamda i\u015flenen Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri verileri ve sat\u0131n al\u0131nan ürünün ad\u0131na teslim edilece\u011fi ki\u015fi bilgisi, sat\u0131c\u0131 ve kargo \u015firketi ile payla\u015f\u0131lmakta ve bu verilere gerekti\u011finde ça\u011fr\u0131 merkezi taraf\u0131ndan da eri\u015filebilmektedir. Ad\u0131na fatura tanzim edilecek ki\u015fi bilgisi faturan\u0131n ilgili ki\u015fiye gönderimi amac\u0131yla kargo \u015firketi ile payla\u015f\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye ait cep telefonu numaras\u0131 ve\/veya e-posta adresi; ticari elektronik ileti onay\u0131na istinaden al\u0131\u015fveri\u015f tercih, be\u011feni ve al\u0131\u015fkanl\u0131klar\u0131 do\u011frultusunda tan\u0131t\u0131m, reklam yap\u0131labilmesi, fayda ve f\u0131rsat sunulabilmesi amac\u0131yla ticari elektronik ileti arac\u0131 hizmet sa\u011flay\u0131c\u0131s\u0131 ile payla\u015f\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Web sitesi veya mobil uygulama kullan\u0131m tercihleri ve gezinti geçmi\u015fi, segmentasyon yap\u0131lmas\u0131 ve Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri ile be\u011feni ve tercihleri do\u011frultusunda ileti\u015fime geçilmesi amac\u0131yla, çerez (cookie) hizmeti al\u0131nan yurt içi\/yurt d\u0131\u015f\u0131nda bulunan i\u015f ortaklar\u0131m\u0131zla payla\u015f\u0131lmaktad\u0131r. Bu kapsamda gerçekle\u015ftirilen ki\u015fisel veri aktar\u0131mlar\u0131, ilgili üçüncü taraf\u0131n sundu\u011fu güvenli ortam ve kanallar arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla gerçekle\u015fmektedir. Üçüncü taraflardan al\u0131nan hizmetin içeri\u011fi ve kapsam\u0131na ba\u011fl\u0131 olarak; Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’nin ki\u015fisel verilerinin aktar\u0131m\u0131na gerek olmayan tüm hallerde Pseudonymous data (takma adl\u0131 veri) kullan\u0131larak aktar\u0131m yap\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri memnuniyetinin ve ba\u011fl\u0131l\u0131\u011f\u0131n\u0131n art\u0131r\u0131lmas\u0131 amac\u0131yla, Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye ait veriler pazar ara\u015ft\u0131rmas\u0131 yapacak \u015firketlerle payla\u015f\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Raporlama ve istatistiki çal\u0131\u015fmalar kapsam\u0131nda Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye ait veriler Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e.’in ortaklar\u0131 olan Do\u011fu\u015f Holding A.\u015e. ve SK Planet Ltd. ile payla\u015f\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n Yukar\u0131da belirtti\u011fimiz yurt içi ve yurt d\u0131\u015f\u0131 aktar\u0131ma konu ki\u015fisel veriler, güvenliklerini sa\u011flayacak teknik tedbirlerin yan\u0131s\u0131ra; hukuki ili\u015fkinin kar\u015f\u0131 taraf\u0131n\u0131n veri sorumlusu veya veri i\u015fleyen olmas\u0131 dikkate al\u0131narak sözle\u015fmelerimizde yer verilen KVK Kanunu uyumlu hükümler sayesinde hukukiolarak da korunmaktad\u0131r.<\/p>\n Yukar\u0131da belirtildi\u011fi \u015fekilde bilgi payla\u015f\u0131lmas\u0131 s\u0131ras\u0131nda Türkiye d\u0131\u015f\u0131ndaki ülkelere ki\u015fisel bilgileri aktar\u0131rken, verilerin bu politikaya uygun olarak ve veri korumaya ili\u015fkin uygulanacak hukukun izin verdi\u011fi \u015fekilde aktar\u0131lmas\u0131 sa\u011flanmaktad\u0131r.<\/p>\n g. Ki\u015fisel Verileri Saklanma Süreleri<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. i\u015fledi\u011fi ki\u015fisel verileri ilgili mevzuatta öngörülen veya i\u015fleme amac\u0131n\u0131n gerektirdi\u011fi süreler boyunca KVK Kanunu ile uyumlu olarak muhafaza eder. Ki\u015fisel Veri Saklama ve \u0130mha Politikam\u0131zda bu süreler yakla\u015f\u0131k olarak a\u015fa\u011f\u0131daki gibidir:<\/p>\n \n <\/colgroup>\n\n\n\n Ça\u011fr\u0131 Merkezi ses kay\u0131tlar\u0131<\/p>\n<\/td>\n | \n 3 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6563 Say\u0131l\u0131 Kanun ve ilgili ikincil mevzuat<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Üyelik ve sipari\u015fe ili\u015fkin kay\u0131tlar<\/p>\n<\/td>\n | \n 10 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6098 Say\u0131l\u0131 Kanun<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Muhasebe ve finansal i\u015flemlere ili\u015fkin tüm kay\u0131tlar<\/p>\n<\/td>\n | \n 10 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6102 Say\u0131l\u0131 Kanun, 213 Say\u0131l\u0131 Kanun<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Çerezler<\/p>\n<\/td>\n | \n En fazla 540 gün<\/p>\n<\/td>\n | \n <\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Ticari elektronik ileti onay kay\u0131tlar\u0131<\/p>\n<\/td>\n | \n Onay\u0131n geri al\u0131nd\u0131\u011f\u0131 tarihten itibaren 1 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6563 Say\u0131l\u0131 Kanun ve ilgili ikincil mevzuat<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Çevrim içi ziyaretçilere ili\u015fkin trafik bilgileri<\/p>\n<\/td>\n | \n 2 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 5651 Say\u0131l\u0131 Kanun<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n \u0130\u015f ba\u015fvurusu dolay\u0131s\u0131yla al\u0131nan bilgiler ve\/veya cv'ler<\/p>\n<\/td>\n | \n 1 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n <\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fterilere ili\u015fkin ki\u015fisel veriler<\/p>\n<\/td>\n | \n Hukuki ili\u015fki sona erdikten sonra 10 y\u0131l; 6563 Kanun ve ilgili ikincil mevzuat uyar\u0131nca 3 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6563 Say\u0131l\u0131 Kanun, 6102 Say\u0131l\u0131 Kanun, 6098 Say\u0131l\u0131 Kanun, 213 Say\u0131l\u0131 Kanun, 6502 Say\u0131l\u0131 Kanun<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Tedarikçilere ili\u015fkin ki\u015fisel veriler<\/p>\n<\/td>\n | \n Hukuki ili\u015fki sona erdikten sonra 10 y\u0131l<\/p>\n<\/td>\n | \n 6102 Say\u0131l\u0131 Kanun, 6098 Say\u0131l\u0131 Kanun ve 213 Say\u0131l\u0131 Kanun<\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n | \n\n Kullan\u0131labilirlik testi ara\u015ft\u0131rmas\u0131 amac\u0131yla al\u0131nan ki\u015fisel veriler<\/p>\n<\/td>\n | \n 2 hafta<\/p>\n<\/td>\n | \n <\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/div>\n Çerezler yoluyla elde etti\u011fimiz ki\u015fisel verilerin saklama süreleri konusunda Çerez (Cookie) Politikam\u0131z\u0131 inceleyebilirsiniz.<\/p>\n h. Profilleme ve Segmentasyon<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye ili\u015fkin olarak i\u015fledi\u011fi ki\u015fisel verileri kullanarak;<\/p>\n \n- \n
a. Ticari elektronik ileti alma konusunda onay veren Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye ili\u015fkin olarak, Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’nin be\u011feni ve tercihlerine daha uygun içerik haz\u0131rlanmas\u0131, reklam, tan\u0131t\u0131m, indirim yap\u0131labilmesi amac\u0131yla profilleme ve segmentasyon yapmaktad\u0131r.<\/p>\n<\/li>\n - \n
b. Ticari elektronik ileti onay\u0131 vermemi\u015f olan Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri bak\u0131m\u0131ndan da profilleme ve segmentasyon yap\u0131larak;<\/p>\n<\/li>\n \n- \n
Ürün iyile\u015ftirmesi yap\u0131lmas\u0131 (en çok sat\u0131lan veya sat\u0131lmayan ürün kategorilerinin belirlenmesi),<\/p>\n<\/li>\n - \n
Al\u0131\u015fveri\u015f tercihlerinin analiz edilmesi suretiyle modellemeler yap\u0131larak belirli bir ürünü alma potansiyeli olan mü\u015fteri gruplar\u0131na yönelik kampanyalar düzenlenmesi ve sisteme yüklenmesi,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Sat\u0131\u015f potansiyelinin art\u0131r\u0131lmas\u0131na yönelik aksiyonlar al\u0131nmas\u0131 gibi çal\u0131\u015fmalar yap\u0131lmaktad\u0131r.<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n<\/ul>\n Profilleme ve segmentasyon çal\u0131\u015fmalar\u0131 kapsam\u0131nda Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’nin ki\u015fisel verileri özellikle ad ve soyad\u0131, cep telefonu, e-postas\u0131 veya adres bilgisi do\u011frudan kullan\u0131lmamakta, bunun yerine kendilerine atanan Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri ID’leri ile i\u015flem yap\u0131lmaktad\u0131r. Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri ID’si veya di\u011fer bir ifade ile takma adl\u0131 veri kullan\u0131m\u0131 sayesinde Mü\u015fteri\/Üye’nin ki\u015fisel verilerinin korunmas\u0131 sa\u011flanmaktad\u0131r. Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri ID’leri Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. içinde sadece ilgili ki\u015fi veya departmanlar\u0131n eri\u015fimine aç\u0131kt\u0131r. Üye Mü\u015fteri\/Misafir Mü\u015fteri’ye atanan bu ID’ler Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan sistem içinde \u015fifreli olarak muhafaza edilmekte ve bu bölüme eri\u015fim yine sadece s\u0131n\u0131rl\u0131 ki\u015filere tan\u0131nmaktad\u0131r.<\/p>\n i. \u0130lgili Ki\u015filer’in Ki\u015fisel Verileri Üzerindeki Haklar\u0131n\u0131n Neler Oldu\u011funu ve Bu Haklar\u0131 Nas\u0131l Kullanabilecekleri<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015flenen ki\u015fisel veriler üzerinde \u0130lgili Ki\u015fi’nin KVK Kanunu madde 11 uyar\u0131nca sahip oldu\u011fu haklar a\u015fa\u011f\u0131da s\u0131ralanmaktad\u0131r:<\/p>\n \n- \n
Ki\u015fisel veri i\u015flenip i\u015flenmedi\u011fini ö\u011frenme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ki\u015fisel verileri i\u015flenmi\u015fse buna ili\u015fkin bilgi talep etme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ki\u015fisel verilerin i\u015flenme amac\u0131n\u0131 ve bunlar\u0131n amac\u0131na uygun kullan\u0131l\u0131p kullan\u0131lmad\u0131\u011f\u0131n\u0131 ö\u011frenme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Yurt içinde veya yurt d\u0131\u015f\u0131nda ki\u015fisel verilerin aktar\u0131ld\u0131\u011f\u0131 üçüncü ki\u015fileri bilme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ki\u015fisel verilerin eksik veya yanl\u0131\u015f i\u015flenmi\u015f olmas\u0131 hâlinde bunlar\u0131n düzeltilmesini isteme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
KVK Kanunu 7. maddede öngörülen \u015fartlar çerçevesinde ki\u015fisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
(d) ve (e) bentleri uyar\u0131nca yap\u0131lan i\u015flemlerin, ki\u015fisel verilerin aktar\u0131ld\u0131\u011f\u0131 üçüncü ki\u015filere bildirilmesini isteme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
\u0130\u015flenen verilerin münhas\u0131ran otomatik sistemler vas\u0131tas\u0131yla analiz edilmesi suretiyle ki\u015finin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya ç\u0131kmas\u0131na itiraz etme,<\/p>\n<\/li>\n - \n
Ki\u015fisel verilerin kanuna ayk\u0131r\u0131 olarak i\u015flenmesi sebebiyle zarara u\u011framas\u0131 hâlinde zarar\u0131n giderilmesini talep etme.<\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n Ki\u015fisel verileriniz üzerindeki haklar\u0131n\u0131z\u0131 kullanmak amac\u0131yla; Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. websitesi, mobil uygulamas\u0131 ve mobil sitesi içindeki “Hesab\u0131m” bölümünden hesab\u0131n\u0131za eri\u015febilir ve gerekli de\u011fi\u015fiklik, güncelleme ve\/veya silme gibi i\u015flemleri yapabilirsiniz. Ayr\u0131ca, Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015fletilen elektronik ticaret platformlar\u0131n\u0131n web sitesi veya mobil uygulamas\u0131nda yer alan KVK Kanunu madde 13 uyar\u0131nca düzenlenen “Ba\u015fvuru Formu”’nda belirtilen yöntemlerle ba\u015fvurunuzu yapabilir ve haklar\u0131n\u0131z\u0131 kullanabilirsiniz.<\/p>\n j. \u0130lgili Ki\u015filer’in Elektronik Ticari \u0130leti Alma Konusundaki Olumlu Veya Olumsuz Tercihlerini Nas\u0131l De\u011fi\u015ftirebilecekleri<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015fletilen elektronik ticaret platformlar\u0131n\u0131n web sitesi veya mobil uygulamas\u0131na üye olurken veya daha sonraki bir zamanda vermi\u015f oldu\u011funuz ticari elektronik ileti alma konusundaki olumlu veya olumsuz tercihlerinizi diledi\u011finiz zaman “Hesab\u0131m” bölümüne eri\u015ferek de\u011fi\u015ftirebilir veya güncelleyebilirsiniz.<\/p>\n Üyeli\u011fin sona erdirilmesi, ticari elektronik ileti alma konusunda verdi\u011finiz onay\u0131n geri al\u0131nmas\u0131 anlam\u0131na gelmemektedir. Bu nedenle ayr\u0131ca verdi\u011finiz onay\u0131 geri almaya ili\u015fkin tüm i\u015flemleri tamamlad\u0131\u011f\u0131n\u0131zdan emin olunuz.<\/p>\n Çerez yönetimi konusunda, Çerez (Cookie) Politikam\u0131zda belirtilen ad\u0131mlar\u0131 takip edebilirsiniz.<\/p>\n k. Resmi Makamlarla Ki\u015fisel Veri Payla\u015f\u0131m\u0131<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan i\u015fletilen elektronik ticaret platformlar\u0131na ve mobil aplikasyonlara yapt\u0131\u011f\u0131n\u0131z ziyaret veya üyeli\u011fe ili\u015fkin ki\u015fisel verilerinizi ve gezinme bilgileriniz gibi trafik bilgilerinizi; Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e.’in yasalar kar\u015f\u0131s\u0131ndaki yükümlülü\u011fünü ifa etmesi amac\u0131yla (suçla mücadele, devlet ve kamu güvenli\u011finin tehdidi ve benzeri ancak bununla s\u0131n\u0131rl\u0131 olmamak üzere Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e.'in yasal veya idari olarak bildirim veya bilgi verme yükümlülü\u011fünün mevcut oldu\u011fu durumlarda) yasal olarak bu bilgileri talep etmeye yetkili olan kamu kurum ve kurulu\u015flar\u0131 ile payla\u015fabilecektir.<\/p>\n l. Çerez (Cookie) Kullan\u0131m\u0131 ve Yönetimi<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131nda kullan\u0131lan çerezler, çerez çe\u015fitleri, amaçlar\u0131, saklama süreleri ve çerez yönetimi ile ilgili detayl\u0131 bilgi için Çerez (Cookie) Politikam\u0131z\u0131 inceleyebilirsiniz.<\/p>\n 2. Ki\u015fisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi ve Anonimle\u015ftirilmesi \u015eartlar\u0131<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., web sitesi, mobil uygulamas\u0131 veya mobil sitesi arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla i\u015fledi\u011fi ki\u015fisel verileri, KVK Kanunu madde 7, 17 ve Türk Ceza Kanunu madde 138 uyar\u0131nca ilgili kanunlar\u0131n öngördü\u011fü süreler ve\/veya i\u015fleme amac\u0131n\u0131n gerekli k\u0131ld\u0131\u011f\u0131 süreler boyunca saklamaktad\u0131r. Bu sürelerin sona ermesi durumunda ise Ki\u015fisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakk\u0131nda Yönetmelik hükümleri uyar\u0131nca silecek, yok edecek veya anonim hale getirecektir.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan ki\u015fisel verilerin silinmesi, ki\u015fisel verilerin ilgili kullan\u0131c\u0131lar için hiçbir \u015fekilde eri\u015filemez ve tekrar kullan\u0131lamaz hale getirilmesi i\u015flemini ifade etmektedir. Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. bunun için kullan\u0131c\u0131 seviyesinde eri\u015fim yetki ve kontrol matrisi olu\u015fturur ve uygulamaya al\u0131r. Veri taban\u0131nda silme i\u015fleminin gerçekle\u015ftirilmesi için gerekli tedbirleri al\u0131r.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan ki\u015fisel verilerin yok edilmesi, ki\u015fisel verilerin hiç kimse taraf\u0131ndan hiçbir \u015fekilde eri\u015filemez, geri getirilemez ve tekrar kullan\u0131lamaz hale getirilmesi i\u015flemini ifade etmektedir.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. taraf\u0131ndan ki\u015fisel verilerin anonim hale getirilmesi, ki\u015fisel verilerin ba\u015fka verilerle e\u015fle\u015ftirilse dahi hiçbir surette kimli\u011fi belirli veya belirlenebilir bir gerçek ki\u015fiyle ili\u015fkilendirilemeyecek hale getirilmesini ifade etmektedir.<\/p>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., Ki\u015fisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakk\u0131nda Yönetmelik uyar\u0131nca haz\u0131rlad\u0131\u011f\u0131 Ki\u015fisel Verilerin Saklanmas\u0131 ve \u0130mhas\u0131 Politikas\u0131 kapsam\u0131nda silme, yok etme ve anonim hale getirmeye ili\u015fkin yöntemleri ve ald\u0131\u011f\u0131 teknik ve idari tedbirleri ayr\u0131nt\u0131l\u0131 olarak aç\u0131klamaktad\u0131r. Bu Politika’da ayr\u0131ca Yönetmeli\u011fin öngördü\u011fü periyodik imhan\u0131n gerçekle\u015ftirilece\u011fi zaman aral\u0131\u011f\u0131 6 ay olarak belirlenmi\u015ftir.<\/p>\n 3. Gizlilik\/Ki\u015fisel Verilerin Korunmas\u0131 Politikas\u0131’nda Yap\u0131lacak De\u011fi\u015fiklikler<\/h2>\nAsimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e., i\u015fbu Gizlilik\/Ki\u015fisel Verilerin Korunmas\u0131 Politikas\u0131’nda her zaman de\u011fi\u015fiklik yapabilir. Bu de\u011fi\u015fiklikler, de\u011fi\u015ftirilmi\u015f yeni Gizlilik\/Ki\u015fisel Verilerin Korunmas\u0131 Politikas\u0131’n\u0131n yay\u0131nlanmas\u0131yla birlikte derhal geçerlilik kazan\u0131r. \u0130\u015fbu Gizlilik\/Ki\u015fisel Verilerin Korunmas\u0131 Politikas\u0131’ndaki de\u011fi\u015fikliklerden haberdar olman\u0131z için, siz üyelerimize gerekli bilgilendirme yap\u0131lacakt\u0131r.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Çerez Politikas\u0131 - triohome<\/h1>\nÇerez Politikas\u0131<\/h1>\n Asimetrik SES I\u015eIK VE GÖRÜNTÜ S\u0130STEMLER\u0130 A.\u015e. Çerezleri Nas\u0131l Kullan\u0131lmaktad\u0131r?<\/h2>\nAsimetrik çerezleri;<\/p>\n | | | | | | | | |